hallo....
hier een kaartje voor mijn nichtje die 2 is geworden. ben super blij met dit resultaat heel de dag op lopen zwoegen hahah...
liefs marina
dinsdag 17 januari 2012
vrijdag 6 januari 2012
beterschap kaart
deze keer een beterschapkaartje voor mijn oom die zware hartoperatie heeft gehad, laatste foto nog even de wangetje gedaan vergeet ik altijd haha!!
lief marina
donderdag 5 januari 2012
een meisjeskaart
hallo... ben na lang niks gedaan te hebben weer an de slag gegaan.. lekker met dit weer.. mijn oud collega heeft een dochtertje gekregen en heb dit kaartje voor haar gemaakt! het inkleuren is niet echt gelukt jammer volgende keer beter
greetzzzzzzz marina
greetzzzzzzz marina
Abonneren op:
Posts (Atom)