dinsdag 17 januari 2012

verjaardagskaart

hallo....


hier een kaartje voor mijn nichtje die 2 is geworden. ben  super blij met dit resultaat heel de dag op lopen zwoegen hahah...
liefs marina

vrijdag 6 januari 2012

beterschap kaart



deze keer een beterschapkaartje voor mijn oom die zware hartoperatie heeft gehad, laatste foto nog even de wangetje gedaan vergeet ik altijd haha!!
lief marina

donderdag 5 januari 2012

een meisjeskaart

hallo... ben na lang niks gedaan te hebben weer an de slag gegaan.. lekker met dit weer.. mijn oud collega heeft een dochtertje gekregen en heb dit kaartje voor haar gemaakt! het inkleuren is niet echt gelukt jammer volgende keer beter


greetzzzzzzz marina