maandag 13 mei 2013
vintage kaart
hallo... alweer een tijdje geleden niet stil gezeten heb voor mijn oma dit kaartje gemaakt ze was er heel blij mee het kreeg een ereplekje op haar prikbord
woensdag 13 februari 2013
eindelijk!!
hallo...
ben afgelopen zaterdag en zondag aan de freubel geslagen en dit als resultaat!! helemaal blij mee
ben afgelopen zaterdag en zondag aan de freubel geslagen en dit als resultaat!! helemaal blij mee
Abonneren op:
Posts (Atom)