heb sinds kort 12 kleuren distressinks.... zoals je ziet valt er nog een hoop te leren de schaduwen vind ik erg moeilijk.
al het begin is moeilijk...
dinsdag 27 december 2011
donderdag 15 december 2011
verjaardagskaart
hallo...
wat een heerlijk weer om te freubelen kerstboompje aan regen tegen de ruiten heerlijk!! hier een verjaardagskaartje voor mn nichje die is 4 geworden!
groetjes!!
wat een heerlijk weer om te freubelen kerstboompje aan regen tegen de ruiten heerlijk!! hier een verjaardagskaartje voor mn nichje die is 4 geworden!
groetjes!!
maandag 12 december 2011
vrijdag 9 december 2011
een geboorte kaartje
hallo... heb het echt te pakken hoor vind het zo leuk ben erg blij met dit kaartje.
ben nog aan het twijfelen of ik ga inkleuren met distressinkt of potloden dit kaartje heb ik ingekleurd met potloden...
Abonneren op:
Posts (Atom)