toevallig allemaal trouwkaartjes!!
zondag 22 juli 2012
aandenken voor mijn nichtjes aan koninginnendag
hallo...
was helemaal vergeten mijn canvas schilderijtjes erop te zetten... ben er zo trots op het kaarten maken staat op een laag pitje ben helemaal van de canvas op dit moment erg leuk hier de resultaten
liefs marina
was helemaal vergeten mijn canvas schilderijtjes erop te zetten... ben er zo trots op het kaarten maken staat op een laag pitje ben helemaal van de canvas op dit moment erg leuk hier de resultaten
liefs marina
zondag 13 mei 2012
maandag 19 maart 2012
toffifee doosje
hallo... weer eens wat anders dan een kaart maken, echt super leuk!! hieronder een doosje toffifee beplakt
oma kaart
hallo.... alweer een poosje geleden dat ik weer iets kan laten zien ben afgelopen zaterdag naar de beurs geweest en weer nieuwe spulletjes gekocht gelijk maar aan de slag gegaan....
hieronder een kaart voor mn oma
hieronder een kaart voor mn oma
woensdag 8 februari 2012
zomaar!
dit kaartje heb ik voor mijn nicht gemaakt. die niet kan praten en we maar via papier met elkaar communiceren heb het met distressinkt ingekleurd
heb de ponzen gebruikt van de kruidvat
heb de ponzen gebruikt van de kruidvat
opkikkerkaartje
hallo..
al weer tijdje geleden dat ik een nieuw kaartje heb gemaakt.. en nu ineens 2
de kikkertjes heb ik met potloden gedaan en verdoezelaars
het zijn niet zulke mooie foto's de belichting is niet al te best
al weer tijdje geleden dat ik een nieuw kaartje heb gemaakt.. en nu ineens 2
de kikkertjes heb ik met potloden gedaan en verdoezelaars
het zijn niet zulke mooie foto's de belichting is niet al te best
dinsdag 17 januari 2012
verjaardagskaart
hallo....
hier een kaartje voor mijn nichtje die 2 is geworden. ben super blij met dit resultaat heel de dag op lopen zwoegen hahah...
liefs marina
hier een kaartje voor mijn nichtje die 2 is geworden. ben super blij met dit resultaat heel de dag op lopen zwoegen hahah...
liefs marina
vrijdag 6 januari 2012
beterschap kaart
deze keer een beterschapkaartje voor mijn oom die zware hartoperatie heeft gehad, laatste foto nog even de wangetje gedaan vergeet ik altijd haha!!
lief marina
donderdag 5 januari 2012
een meisjeskaart
hallo... ben na lang niks gedaan te hebben weer an de slag gegaan.. lekker met dit weer.. mijn oud collega heeft een dochtertje gekregen en heb dit kaartje voor haar gemaakt! het inkleuren is niet echt gelukt jammer volgende keer beter
greetzzzzzzz marina
greetzzzzzzz marina
Abonneren op:
Posts (Atom)