maandag 19 maart 2012

toffifee doosje

hallo... weer eens wat anders dan een kaart maken, echt super leuk!! hieronder een doosje toffifee beplakt


oma kaart

hallo.... alweer een poosje geleden dat ik weer iets kan laten zien ben afgelopen zaterdag naar de beurs geweest en weer nieuwe spulletjes gekocht gelijk maar aan de slag gegaan....
hieronder een kaart voor mn oma