vrijdag 6 januari 2012

beterschap kaart



deze keer een beterschapkaartje voor mijn oom die zware hartoperatie heeft gehad, laatste foto nog even de wangetje gedaan vergeet ik altijd haha!!
lief marina

4 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Wat een leuke kaart weer, ennuh het inkleuren met Distress ink ziet er ook goed uit hoor! Je ziet al schaduw, erg mooi!!!
    Leuk dat je volger bent geworden bij me... Ga je in maart mee naar de beurs?

    Fijne dag, Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha marieke.. dankje jah deze is gelukkig gelukt kdacht dat kan ik nooit het mislukte steeds. jah dacht dat ik al volger van je was maar dat was niet zo kijk geregeld bij je en toen zag ik dat ik er niet bij stond vandaar jah zeker.. gezellig!!

    gr marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he Marientje,
    Echt een super leuke en mooie kaart!
    Zal je oom zeker super blij mee zijn.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen