deze keer een beterschapkaartje voor mijn oom die zware hartoperatie heeft gehad, laatste foto nog even de wangetje gedaan vergeet ik altijd haha!!
lief marina
Wat een leuke kaart weer, ennuh het inkleuren met Distress ink ziet er ook goed uit hoor! Je ziet al schaduw, erg mooi!!! Leuk dat je volger bent geworden bij me... Ga je in maart mee naar de beurs?
ha marieke.. dankje jah deze is gelukkig gelukt kdacht dat kan ik nooit het mislukte steeds. jah dacht dat ik al volger van je was maar dat was niet zo kijk geregeld bij je en toen zag ik dat ik er niet bij stond vandaar jah zeker.. gezellig!!
Hoi,
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke kaart weer, ennuh het inkleuren met Distress ink ziet er ook goed uit hoor! Je ziet al schaduw, erg mooi!!!
Leuk dat je volger bent geworden bij me... Ga je in maart mee naar de beurs?
Fijne dag, Groetjes van Marieke
ha marieke.. dankje jah deze is gelukkig gelukt kdacht dat kan ik nooit het mislukte steeds. jah dacht dat ik al volger van je was maar dat was niet zo kijk geregeld bij je en toen zag ik dat ik er niet bij stond vandaar jah zeker.. gezellig!!
BeantwoordenVerwijderengr marina
he Marientje,
BeantwoordenVerwijderenEcht een super leuke en mooie kaart!
Zal je oom zeker super blij mee zijn.
xxx
dankje... ik hoop het
BeantwoordenVerwijderen