maandag 19 maart 2012

oma kaart

hallo.... alweer een poosje geleden dat ik weer iets kan laten zien ben afgelopen zaterdag naar de beurs geweest en weer nieuwe spulletjes gekocht gelijk maar aan de slag gegaan....
hieronder een kaart voor mn oma


2 opmerkingen:

  1. Het is een hele andere kaart indeling geworden dan dat ik heb gezien, maar hij is super leuk geworden!
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, lief kaartje!!! Leuk dat groen, is weer eens wat anders! Groetjes v Marieke

    BeantwoordenVerwijderen