Het is een hele andere kaart indeling geworden dan dat ik heb gezien, maar hij is super leuk geworden!Gr. Helga
Super leuk, lief kaartje!!! Leuk dat groen, is weer eens wat anders! Groetjes v Marieke
Het is een hele andere kaart indeling geworden dan dat ik heb gezien, maar hij is super leuk geworden!
BeantwoordenVerwijderenGr. Helga
Super leuk, lief kaartje!!! Leuk dat groen, is weer eens wat anders! Groetjes v Marieke
BeantwoordenVerwijderen