maandag 13 mei 2013

vintage kaart

hallo... alweer een tijdje geleden niet stil gezeten heb voor mijn oma dit kaartje gemaakt ze was er heel blij mee het kreeg een ereplekje op haar prikbord



Geen opmerkingen:

Een reactie posten