marientje scrap online
maandag 13 mei 2013
vintage kaart
hallo... alweer een tijdje geleden niet stil gezeten heb voor mijn oma dit kaartje gemaakt ze was er heel blij mee het kreeg een ereplekje op haar prikbord
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten