donderdag 5 januari 2012

een meisjeskaart

hallo... ben na lang niks gedaan te hebben weer an de slag gegaan.. lekker met dit weer.. mijn oud collega heeft een dochtertje gekregen en heb dit kaartje voor haar gemaakt! het inkleuren is niet echt gelukt jammer volgende keer beter


greetzzzzzzz marina

2 opmerkingen:

  1. he mientje,
    Ik vind hem erg leuk geworden en je inkleurwerk mag je echt niet over klagen, ziet er goed uit.
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou nou helga.... alles liep uit maar het kaartje vond ik zelf ook wel erg leuk.. waar blijven jou kunstwerkjes!!

    BeantwoordenVerwijderen