dinsdag 27 december 2011

heb sinds kort 12 kleuren distressinks.... zoals je ziet valt er nog een hoop te leren de schaduwen vind ik erg moeilijk.
al het begin is moeilijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten