marientje scrap online
dinsdag 27 december 2011
heb sinds kort 12 kleuren distressinks.... zoals je ziet valt er nog een hoop te leren de schaduwen vind ik erg moeilijk.
al het begin is moeilijk...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten