woensdag 8 februari 2012

opkikkerkaartje

hallo..
al weer tijdje geleden dat ik een nieuw kaartje heb gemaakt.. en nu ineens 2
de kikkertjes heb ik met potloden gedaan en verdoezelaars 
het zijn niet zulke mooie foto's de belichting is niet al te best


Geen opmerkingen:

Een reactie posten