marientje scrap online
woensdag 8 februari 2012
opkikkerkaartje
hallo..
al weer tijdje geleden dat ik een nieuw kaartje heb gemaakt.. en nu ineens 2
de kikkertjes heb ik met potloden gedaan en verdoezelaars
het zijn niet zulke mooie foto's de belichting is niet al te best
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten