woensdag 8 februari 2012

zomaar!

dit kaartje heb ik voor mijn nicht gemaakt. die niet kan praten en we maar via papier met elkaar communiceren heb het met distressinkt ingekleurd
heb de ponzen gebruikt van de kruidvat

2 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje je nichtje zal er blij mee zijn!
    Je heb de ponsjes toch nog kunnen scoren;)
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen