Leuk kaartje je nichtje zal er blij mee zijn!Je heb de ponsjes toch nog kunnen scoren;)Groetjes Helga
jah! vind ze echt leuk...
Leuk kaartje je nichtje zal er blij mee zijn!
BeantwoordenVerwijderenJe heb de ponsjes toch nog kunnen scoren;)
Groetjes Helga
jah! vind ze echt leuk...
BeantwoordenVerwijderen