hallo...
ben afgelopen zaterdag en zondag aan de freubel geslagen en dit als resultaat!! helemaal blij mee
woensdag 13 februari 2013
zondag 22 juli 2012
aandenken voor mijn nichtjes aan koninginnendag
hallo...
was helemaal vergeten mijn canvas schilderijtjes erop te zetten... ben er zo trots op het kaarten maken staat op een laag pitje ben helemaal van de canvas op dit moment erg leuk hier de resultaten
liefs marina
was helemaal vergeten mijn canvas schilderijtjes erop te zetten... ben er zo trots op het kaarten maken staat op een laag pitje ben helemaal van de canvas op dit moment erg leuk hier de resultaten
liefs marina
zondag 13 mei 2012
maandag 19 maart 2012
toffifee doosje
hallo... weer eens wat anders dan een kaart maken, echt super leuk!! hieronder een doosje toffifee beplakt
oma kaart
hallo.... alweer een poosje geleden dat ik weer iets kan laten zien ben afgelopen zaterdag naar de beurs geweest en weer nieuwe spulletjes gekocht gelijk maar aan de slag gegaan....
hieronder een kaart voor mn oma
hieronder een kaart voor mn oma
Abonneren op:
Posts (Atom)