Hoorde van Helga dat je inkt had gekocht, leuk joh! Wat een leuke mooie kaartjes weer, erg mooi papier! Groetjes van Marieke
ja klopt... erg wennen hoor kdag dat doe ik wel even maar die schaduwen is echt moeilijk.. veel oefenen.
Leuke kaarten Marina, echt super gemaakt!Groet Helga
Hoorde van Helga dat je inkt had gekocht, leuk joh! Wat een leuke mooie kaartjes weer, erg mooi papier! Groetjes van Marieke
BeantwoordenVerwijderenja klopt... erg wennen hoor kdag dat doe ik wel even maar die schaduwen is echt moeilijk.. veel oefenen.
BeantwoordenVerwijderenLeuke kaarten Marina, echt super gemaakt!
BeantwoordenVerwijderenGroet Helga