dinsdag 27 december 2011

nog een paar kerstkaartjes





hallo, kerstdagen zijn voorbijmaar  hier nog 2 kerstkaartjes om in de sfeer te blijven

3 opmerkingen:

  1. Hoorde van Helga dat je inkt had gekocht, leuk joh! Wat een leuke mooie kaartjes weer, erg mooi papier! Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja klopt... erg wennen hoor kdag dat doe ik wel even maar die schaduwen is echt moeilijk.. veel oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten Marina, echt super gemaakt!
    Groet Helga

    BeantwoordenVerwijderen