vrijdag 9 december 2011

mijn eerste kerstkaartje!!!


het is mijn eerste stempeltje wat ik heb ingekleurd met distressinkt echt top!! dankje helga

1 opmerking:

  1. graag gedaan meid, hij is echt erg mooi en leuk geworden!
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen