dinsdag 27 december 2011

heb sinds kort 12 kleuren distressinks.... zoals je ziet valt er nog een hoop te leren de schaduwen vind ik erg moeilijk.
al het begin is moeilijk...

nog een paar kerstkaartjes





hallo, kerstdagen zijn voorbijmaar  hier nog 2 kerstkaartjes om in de sfeer te blijven

donderdag 15 december 2011

verjaardagskaart

hallo...
wat een heerlijk weer om te freubelen kerstboompje aan regen tegen de ruiten heerlijk!! hier een verjaardagskaartje voor mn nichje die is 4 geworden!

groetjes!!

vrijdag 9 december 2011

ha helga je bent mijn eerste volger leuk!! ja denk toch steeds meer aan inkleuren met distressinkt veeeeeeeel mooier!!

een geboorte kaartje


hallo... heb het echt te pakken hoor vind het zo leuk ben erg blij met dit kaartje.
ben nog aan het twijfelen of ik ga inkleuren met distressinkt of potloden  dit kaartje heb ik ingekleurd met potloden...