vrijdag 9 december 2011

een geboorte kaartje


hallo... heb het echt te pakken hoor vind het zo leuk ben erg blij met dit kaartje.
ben nog aan het twijfelen of ik ga inkleuren met distressinkt of potloden  dit kaartje heb ik ingekleurd met potloden...

2 opmerkingen:

  1. hoi,
    Dit kaartje is ook erg leuk geworden, maar hier zie ik geen diepte in.
    Maar hij is echt mooi.
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marina,

    Wat leuk ook een blog, ben natuurlijk gelijk volger geworden ;-)
    Leuke kaartjes maak je zeg, je hebt al aardig wat stanzen gekocht zo te zien. Leuk.

    Fijn weekend, groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen