hoi,Dit kaartje is ook erg leuk geworden, maar hier zie ik geen diepte in.Maar hij is echt mooi.Gr. Helga
Hoi Marina,Wat leuk ook een blog, ben natuurlijk gelijk volger geworden ;-)Leuke kaartjes maak je zeg, je hebt al aardig wat stanzen gekocht zo te zien. Leuk.Fijn weekend, groetjes van Marieke
hoi,
BeantwoordenVerwijderenDit kaartje is ook erg leuk geworden, maar hier zie ik geen diepte in.
Maar hij is echt mooi.
Gr. Helga
Hoi Marina,
BeantwoordenVerwijderenWat leuk ook een blog, ben natuurlijk gelijk volger geworden ;-)
Leuke kaartjes maak je zeg, je hebt al aardig wat stanzen gekocht zo te zien. Leuk.
Fijn weekend, groetjes van Marieke