marientje scrap online
vrijdag 9 december 2011
mijn eerste kerstkaartje!!!
het is mijn eerste stempeltje wat ik heb ingekleurd met distressinkt echt top!! dankje helga
1 opmerking:
Helga
9 december 2011 om 14:19
graag gedaan meid, hij is echt erg mooi en leuk geworden!
Groetjes Helga
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
graag gedaan meid, hij is echt erg mooi en leuk geworden!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Helga