Wat een plaatje, hij is erg mooi!Gr. Helga
dankje, ze heeft nu inmiddels wel rode wangen was vergeten... haha
Mooi kaartje hoor, erg leuk!Groetjes van Marieke
Wat een plaatje, hij is erg mooi!
BeantwoordenVerwijderenGr. Helga
dankje, ze heeft nu inmiddels wel rode wangen was vergeten... haha
BeantwoordenVerwijderenMooi kaartje hoor, erg leuk!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Marieke