maandag 19 maart 2012

toffifee doosje

hallo... weer eens wat anders dan een kaart maken, echt super leuk!! hieronder een doosje toffifee beplakt


oma kaart

hallo.... alweer een poosje geleden dat ik weer iets kan laten zien ben afgelopen zaterdag naar de beurs geweest en weer nieuwe spulletjes gekocht gelijk maar aan de slag gegaan....
hieronder een kaart voor mn oma


woensdag 8 februari 2012

zomaar!

dit kaartje heb ik voor mijn nicht gemaakt. die niet kan praten en we maar via papier met elkaar communiceren heb het met distressinkt ingekleurd
heb de ponzen gebruikt van de kruidvat

opkikkerkaartje

hallo..
al weer tijdje geleden dat ik een nieuw kaartje heb gemaakt.. en nu ineens 2
de kikkertjes heb ik met potloden gedaan en verdoezelaars 
het zijn niet zulke mooie foto's de belichting is niet al te best


dinsdag 17 januari 2012

verjaardagskaart

hallo....


hier een kaartje voor mijn nichtje die 2 is geworden. ben  super blij met dit resultaat heel de dag op lopen zwoegen hahah...
liefs marina

vrijdag 6 januari 2012

beterschap kaart



deze keer een beterschapkaartje voor mijn oom die zware hartoperatie heeft gehad, laatste foto nog even de wangetje gedaan vergeet ik altijd haha!!
lief marina

donderdag 5 januari 2012

een meisjeskaart

hallo... ben na lang niks gedaan te hebben weer an de slag gegaan.. lekker met dit weer.. mijn oud collega heeft een dochtertje gekregen en heb dit kaartje voor haar gemaakt! het inkleuren is niet echt gelukt jammer volgende keer beter


greetzzzzzzz marina