zondag 22 juli 2012

aandenken voor mijn nichtjes aan koninginnendag

hallo...
was helemaal vergeten mijn canvas schilderijtjes erop te zetten... ben er zo trots op het kaarten maken staat op een laag pitje ben helemaal van de canvas op dit moment erg leuk hier de resultaten
liefs marina

zondag 13 mei 2012

hallo....
eindelijk weer eens een bericht van mij... heb vandaag eindelijk mijn kalender af








hier het resultaat ben er erg blij mee

maandag 19 maart 2012

toffifee doosje

hallo... weer eens wat anders dan een kaart maken, echt super leuk!! hieronder een doosje toffifee beplakt


oma kaart

hallo.... alweer een poosje geleden dat ik weer iets kan laten zien ben afgelopen zaterdag naar de beurs geweest en weer nieuwe spulletjes gekocht gelijk maar aan de slag gegaan....
hieronder een kaart voor mn oma


woensdag 8 februari 2012

zomaar!

dit kaartje heb ik voor mijn nicht gemaakt. die niet kan praten en we maar via papier met elkaar communiceren heb het met distressinkt ingekleurd
heb de ponzen gebruikt van de kruidvat

opkikkerkaartje

hallo..
al weer tijdje geleden dat ik een nieuw kaartje heb gemaakt.. en nu ineens 2
de kikkertjes heb ik met potloden gedaan en verdoezelaars 
het zijn niet zulke mooie foto's de belichting is niet al te best


dinsdag 17 januari 2012

verjaardagskaart

hallo....


hier een kaartje voor mijn nichtje die 2 is geworden. ben  super blij met dit resultaat heel de dag op lopen zwoegen hahah...
liefs marina